Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

μπατ,,,μπατ,,,,γουερ ις δε φακιν μπατμαν ναου;;;

TO POST ΠΡΩΤΟΓΡΑΦΤΗΚΕ-ΜΠΗΚΕ ΤΟ 2008..(ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ)
νυχτεριδες κ αραχνες γλυκεια μου μου κρατουν συντροφιαααααα παλι καλα π εχω κ αυτες;)..
σημερα εν εχω τι να κανω κ λεω να το παιξω κριτικος τεχνης...
πριν λιγες μερες ειδα τον σκοτεινο ιποτη με τον μπατ,,,,μπατ....μπατμαν,,,,μιλαμε για ταινια με νοημα,,,
ας υποθεσουμε εντελως υποθετικα ετσι;ας υποθεσουμε οτι η ταινια ειναι εντελως αληθινη,,,
λεει ο τζοκερ(ο κακος)απευθυνομενος στον μπατμαν,,,δεν θελω να σε σκοτωσω!σε χρειαζομαι,,,,ειμαι κ γο φρικιο οπος κ σι,,,κ σενα οταν δεν θα σε χρειαζονται αλλο οι μπατσοι θα σε πεταξουν,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ο μπατμαν απο την αλλη,ειναι δισεκατομυριουχος κ την νυχτα και καλα σοζει τον κοσμο απο τους "κακους".....ενιγουει,,,,,,,,ενιγουει,,,,(τωρα το να γινεις δισεκατομυριουχος τοσο εντιμα το θεωρω oxi απιθανο αλλα οκει,,,κ ο ονασεις κ ολοι αυτοι οι δισεκατομυριουχοι,,,πρωτα σφαζουν κ μετα υποτιθεται σωζουν κ κανενανννναλλα αλλο θεμα,,,,),,κατι σαν την αμερικανικι βοηθεια στο ιρακ(αυτο ειναι ο καθε μπατμαν),,,,,,,,,,,,ο μπατ.εχει ενα δικτιο γυρω του με γνωστους,,,,πες συνεργατες που τον βοηθανε....στολες,,,συνεργα γενικα τεχνολογια ,,,,κτλ,,,,καλο αυτο μεχρι εδω,,,,,σε καποια στιγμη ο πουστης ο τζοκερ του στηνη μια παγιδα κ τ αποτελεσμα ειναι το εξεις,,,,ο αρχηγος τις αστυνομιας(στα κρυφα ειναι κολητοι με τον μπατ)στα φανερα αναγκαζεται να τον κυνηγησει γιατι δεν μπορει να κανει αλλιος,,,,πριν φτασουμε στο φιναλε τ εργου αγαπητα ηλιθιατηλεθεατουλια μου,,,,,
καπου στη μεση του εργου,σκοτονεται η αγαπημενη γκομενα του κ πια ο μπατ,ο μπατ κρεμαει τη στολη του,,,,,,,,,,μια σκηνη ποιο πριν ο μπατμαν λεει στη γκομενα να τον παντρευτει,,,,,ειχες πει θα με παντρευοσουν αν παραταγα τη στολη της λεει,,,εσυ μπορεις να τ αντεξεις του λεει,,,κανενας αλλος τ ω ρ α δεν μπορει να το κανει αυτο που κανεις,,,,,ρε σιιιιι,,,,,τα παραταω λεει,,ο μπατ,,,,,,,,,εκει βρισκονται 2 κολητοι που του λεν δεν εισαι ο ηρωας π αξιζει αυτη η πολη,αλλα εισαι ο ηρωας που τωρα χρειαζομαστε,,,,,,,,,κ ουσιαστικα του λεν δεν μπορει να τα παρατησει,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,μαιστα λεω γω(συμπερασμα ο3αν δεν εχεις καταληλους συνεργατες σε καθε περιπτωση την γαμησες),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,συμπερασμα νο3τριχααπο μουνι σερνει καραβι η αλλιος συμπερασμα 2πισω απο καθε μεγαλο αντρα κρυβεται μια μεγαλη γυμαικα η αλλιος συμπερασμα 1αν ο μαλακας ο μπατμαν ειχε βρει μια σωστη γυναικα να παντρευτει ολα μια χαρα θα ταν κ αν ολοι σκευτουσαν να λειτουργησουν σαν το συμπερασμα 1ολα θα ταν αλιωτικα:)κ ποιο απλα κ ποιο ομορφα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
(κρατς κρουτς κρατςα κρουτσα,,,,οχι δεν ξυνω τα αρχιδια μου,πατατακια τρωω κ ειπα να βαλω κ μουσικι υποκρουση στο εργο,,,,,,,,,,,,,;),,δεν ξερω ποσοι εχετε δει τιν ταινια κ περα απο....κομικς κ αλλα,αυτο π εγω καταλαβα απο αυτη τη ταινια ειναι οτι το χολυγουντ μας λεει στα ισια ειμαστε μαλακες!ξερεται κατι;;;;ο ανθρωπος δεν γενηθηκε για να γινει ηρωας,ασε που το να γινεις ηρωας ειναι πανευκολο,,,,ποσους κ ποσους παλαβους τους κανανε ηρωες;;;;κανενας απο αυτους δεν ξεκινισε να γινει ηρωας,,,
για μενα ηρωες κ ατομα που "θαυμαζω" ειναι αυτοι που καθημερινα παλευουν οσο ποιο στα ισια γινεται,,(την δουλεια τους την σχεση τους γενικα οσο ποιο ισια κ εντιμα,,,αυτα τ ατομα πρωσωπικα "θαυμαζω "κ οχι τον καθε μπατ,,,,,ποτε δεν μου ειπαν κατι τα ονοματα),,,,κ ο μπατ παιζει το ιδιο εντιμα οσο κ ο τζοκερ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.............
...................................................................
δεν εχω καμια λυση να προτεινω,ο πολεμος δεν ειναι λυση,,κ οι ηρωισμοι δεν χωρανε σ αυτη την εποχη,,,,,,ουτε κ η βια ειναι λυση,,,,το μεικ λοβ νο γουαρ το ντοντ φακ ιτς αδερ αλλα τζαςτ φακ γιου:)ναι μου κανει σαν λυση,,,,,,,,,,εκτος ι σ ω ς για κανενα κοινο χωρίο (ηθικον διδαγμα,,,,,,,στο τελος νικαν οι 'μπατσοι' στο χολυγουν στο ριαλ λαιφ το ιδιο,,,,!.................ιστορια δυο...εντελως αααασχετη
...Μου..ζητησε ενα τσιγαρο,Δεν ειχα,Περιμενω ενα φιλο που θα ερχοταν να με πληρωση για μια δουλεια μου του ειπα,θα ρθει σε λιγο υπομονη θα σου παρω κανα πακετο κ σενα...να σαι καλα ρε ###### μου ειπε,...-εχεις κανει μεσα ετσι;τον ρωταω;κ αρχιζει κ μιλαει για ολους κ ολα...-20χρονια ναι,για διπλο φονο τιμης,ηταν το 1963κ βγηκα το 1983...ημουν μπατς#######σπουδασα σχολη κ###κ τι καταλαβα;τεσπα......ηταν ενα βραδι σ ενα σκυλαδικο,ηταν ενα κοριτσακι 11χρονον κ πουλαγε λουλουδια για να ζησει,,(τοτε τα παιδια δουλευαν απο μικρα κ καλα καναν,οχι καμια σχεση με την εκμεταλευση του σημερα,δουλευαν για να μαθουν τι εστι ψωμι κ να ζησουν),2 τυποι πηγαν να το βιασουν στη τουαλετα,,,,ορμηξα...βγαλαν μαχαιρι,εβγαλα πιστολι κ το γαμημενο αν το βγαλεις πρεπει κ να το χρησιμοποιησεις....εσυ τι θα κανες;;;χαμογελασα,,,,μαλλον το ιδιο...καλα κ κανενα ελαφρυντικο;;;-ελα μωρε μου λεει ψαχνανε θυματα κ τοτε κ τωρα...τους ξερω ολους....20χρονια...με διαλυσαν...μενω στο δρομο,...αλλα εχει ο θεος..εκανα κατι κομπολογια ,,,,,ζωγραφιζα ,,,,,,,στη φυλακη κ εβγαζα κανα τσιγαρο....μου ζηταει ενα χαρτι κ μολυβι του δινω,....αρχιζει κ σκιτσαρει,,,θα μπορουσα να ζησω ισως απο αυτο μα πια δεν εχω κεφι...ζωγραφιζω ολο κατι καταθλιπτικα...νεκροταφεια....κ τετοια ξερεις...ποιος να τ αγορασει;...δεν πιστευω τους ανθρωπους πια μου λεει...δεν πιστευω σχεδον τιποτα,...κ στο θεο ισως λεω......................20χρονια....χε ας ειναι,,,,οσο για δουλεια;ποιος να με παρει κ που;67χρονων,,,,παλι καλα που καλοκαιριαζει...καλα ρε ###### κ το χειμωνα πως την βγαζεις;;;ξερεις κατι;;;πεταξα εδω κ καιρο τον εαυτο μου ειπα δεν ζω,δεν ζεις αμα πεις δεν ζεις;;;τοτε ειναι που ζ ε ι ς πραγματικα,,,,αμα πεταξεις το ε γ ω μετα ολα ειναι πιο ευκολα ειτε λεγεται τεχνη αυτο που κανεις ειτε οτιδηποτε,,,,κ να θυμασαι αυτο γραφτο!μεγαλυτερη τεχνη ειναι η τεχνη της ζωης....η τεχνη του να ζεις κ να πεθαινεις,,,,τεχνη ειναι αυτο που ζεις του λεεω κ γελαω:)-ακριβως μου λεει...ακριβως...χαζευουμε περαστικους,,,,######ρε σι του λεω μ ολα αυτα τα αρχιδια κ στραβα κ αναποδα που βλεπω,,#########################ετσι μου ρχετε να παω να##########################################.-παλι δεν θα βγαλεις ακρη,,,,δεν βγαζεις ακρη,,,κ γω μια ζωη τους τα λεγα στα ισια.....κ στη κλιμακα(κεντρο-ομαδα για τους αστεγους και ιιιιι γααααμο τους κερδοφορους κρατικους μηχανισμους αυτος,,,,,)εχουν 1000κρεβατια αδεια!!!!!!!! κ ομως δεν μας βαζουν μεσα...κ δεν τ ο λ μ ας να πεις κουβεντα εχεις το φοβο μην σου κοψουν το ενα πιατο φαι που σου δινουν την εβδομαδα.....κοιτα την παρτυ σου μικρε...οσο μπορεις,κοιτα ε σ ε ν α,.....εγω οσο αντεξω,,,,τα παμε λιγο ακομα.......κ εφυγα......κοιτω το σκιτσο που μου χαρισε,,,,η εισοδος ενος κοιμητηριου κ ενα ξωκληση,,,,,κ η αφιερωση,,,,,στον #############που κ που του δινω κανα πακετο τσιγαρα η τον κερναω καμια τυροπιτα,,,
οχι τ ο σ ο γιατι ειμαι καλος ανθρωπος,αλλα γιατι ειναι ποιο "επικινδινος" απο μενα:)........
ο διαλογος ειναι 100%αληθινος,τα γεγονοτα ειναι φανταστικα τα πρωσωπα πραγματικα:)
...........................ιστοριες διαφορες:)αυτες ειναι εντελλλλλλωωωως ασχετες
πιο κατω θα δεις εναν αλλον,,σαν κ αυτον τις παραπανω ιστοριας,,,,,,,,,,,,ποιο διπλα εναν αλλον,,,,παραδιπλα εναν να ψαχνει στα σκουπιδια(μιλαμε βρεισκεις κατι γαματα χαβιαρια στα σκουπιδια που τα πεταξανε μονο κ μονο γιατι ηταν λιγο χτυπημενο το κουτι,,,χτυπημενο!οχι ληγμενο η τρυπημενο!.....ποιο κατω θα δεις αλους να κοιμουνται σ ενα παγκακι,,,ποιο κατω;;;;; ε ποσο ποιο κατω ρε πουστη;;;;ξερεται κατι;παντα υπαρχει ποιο κατω γ ι α ολα.......................σας χαλαω λιγο το κεφι ισως μ αυτο το κειμενακι αλλα ειπα να γραψω δυο λογακια για την χχτεσινι μπλογκομαλακιαντει περι φτωχειας κ γενικα,,,,,,,για ολα αυτα.καταρχιν με ενοχλουν απιστευτα ολα αυτα που γινονται μ ι α φορα το χρονο,,,δηλαδη μονο μια φορα το χρονο υπαρχουν φτωχοι;ενιγουει,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
αληθεια ολοι μιλανε για "κρισι" κ δεν καταλαβαινεται οτι δεν μπορειτε να κανετε απολυτως τ ι π ο τ α για ολα αυτα,πρωσωπικα δεν με α π α σ χ ο λ ε ι καθολου η οποια κρισι!μηπως ειναι νομιζεται τυχαιο οτι οοολα αυτα γινονται τ ω ρ α π ερχετε η μεγαλυτερη γ ι ο ρ τ η του χρονου;μια γιορτη που την κ α ν ο υ ν ε ολο κ ποιο μελαγχολικια;;; ολο κ ποιο φαντεζι καταθλιπτικια,ποιοι;(μμε ιντερνετ κ οσοι ειναι πισω απο αυτα).................φτωχεια;μιλαμε η καλυτερα τολμαν να μιλαν για φτωχεια;;;αληθεια τι σημαινει ε ι μ α ι φτωχως;;;
ΦΤΩΧΟΣ θα ναι σε 5 χρονια το 90%του παγκοσμιου πλυθυσμου κ οι σημερινοι "φτωχοι" θα μοιαζουν "μαζερατι" μπροςτα τους.
φτωχοι θα ναι γιατι θα μπορουν να ικανοποιησουν το 5-10%απο τις "αναγκες" τους!
φ τ ω χ ο ς ειναι αυτος π εχει μ ι α οποιαδηποτε αναγκη σωστη η λαθος κ δεν μπορει να την ικανοποιηση..........:)οποιαδηποτε αναγκη:).......μεγαλυτερος φτωχως απο τον καθε μπιλ γκειτς κ τον καθε γουερεν μπαφετ δεν υπαρχει
.....
οσο ειστε,φτωχοι στα λογια κ στα αισθηματακια σας,τοσο αυτα κ καλα ξαφνικα σας "πνιγουν,,"κ γινονται εξανθηματακια.,,,"αρωωστιες γενικα",κ ξαφνικα ο "γιαπις" κανει το μπαμ,χανει σπιτι κ δουλεια γι χ ψ ω λογους κ βγαινει στην ομονοιααα....(η μηπως δεν ειναι καπως ετσι;ε)
ξερεις δεν σου ανηκουν τα 'πραγματα"οπος...δεν σου ανηκει η γη,αλλα εσυ σ αυτην.
καποτε στο 'χωρις αναγκες σωμα'(παλιοποστ μου δω μεσα)ειχα γραψει,,,
πως το να εκπαιδευτεις μια ζωη για να μην χρειαζεσαι,ειναι πολυ προτιμοτερο απο το να εκ παιδευτεις μια ζωη για να αποχτησεις.
πρωσωπικα ελαχιστα μ απασχολουν οι φτωχοι που πεινανε στην αθηνα,η να το πω αλλιως μ απασχολουν το ι δ ι ο με οσους δεν εχουν νερο στην αφρικη,
για 5-10γνωστους π εχω,(κ θεωριτικα ειναι στο κατω απο το οριο τις φτωχιας)οποτε μπορω κερναω κανα "σουβλακι" δεν μπορω ν ασχοληθω μ ολους κ ολα,,,,ξερεται κανεναν να μπορει;
τωρα θα μου πιεις κ δικιο παλι θα χεις τι καθομαι κ τα γραφω αυτα;αρχικα ειναι μια απο τις δουλειες μου.συγραφεας κ ζωγραφος ενοο αρα μερικα απο τα κοινα μερικααα μ ενδιαφερουν,,,βασικη αρχη κ σκοπος τις τεχνης ειναι να "κρινει κ να αλαζει" οσο μπορει καταστασεις κ ανθρωπους,,,ακομα κ μια "πεταλουδιτσα"αν σε κανει αν χαμογελασεις αυτοματα σου α λ α ζ ε ι εστω για λιγο τη διαθεση.....,(τσοπανης ειναι μια αλλη μου βασικη δουλεια ,2 εργοστασια με σκλαβους π εχω στης φιλιπινες με ζουν,,,γιατι αν περιμενα απο τα 2 πρωτα,,,,,:)εχω κ αλλες δουλεις βεβαια αλλα δεν σας απασχολουν. νυχτερινες ασχολιες γενικου εμποριου...:)
αληθεια πιστευεται θα αλαξει κατι;αν υπηρχαν 10μπατ,,,μπατ,,,μπατμαν ι σ ω ς,,,αν 10μπατμαν κανανε μια σωστη εντελως φασιστικαανακαταδιανομη του πλουτου ισως!ι σ ω ς!κ επειδη δεν σας κανει το φασιστικα κ το ξερω,,,ντακσι μωρε θα το καναν οπος ο ρομπεν των δασων:)
εντωμεταξι ο μπατμαν ειναι παμπλουτος ετσι;;; αφου δεν θα αλαξει λοιπον κατι,,γ ε ν ι κ α ενοω απλα σας λεω οχι μην ασχολιεστε,η μην δινετε ενα ευρο σε κανα στον δρομο η μην διαβαζεται νιουζ κ ολα αυτα απλα μην εχεται καμια ελπιδα οτι θα αλαξεται σεις την κατασταση,,,,,,,,,,,,,,,,,,,μην τα παιρνεται δηλαδη τοσο "βαρια"ολα αυτα που γινονται ενοοοοοοαυτο ενοο..
η λυση μου δεν ειναι παρτε τα βουνα.η λυση μου ειναι ασχοληθηται μ ο ν ο με τα ποιο κοντινα σας ατομα κ οσο μπορειτε περαστε καλα μ αυτα.ετσι κ αλλιως δεν κανω κατι αλλο ουτε στο ριαλ λαιφ μου ουτε κ δω,ασχολιεμαι μονο με λιγα ατομα που με νιαζουν.
ασχετο,αλλα "εταιριες"οπος η γ ρ ε ε ν π ι ς κ ολες οι παρομοιες "δηθεν" φ ι λ α ν θ ρ ω π ι κ ε ς οργανωσεις,,,,τ α υ τ ο χ ρ ο ν α,,,,εχουν στην κατοχη τους τις μεγαυτερες πολυεθνικες,,,,,κατι σαν,,,ο "βαρδινογιανης"μας "κλεβει"αλλααααα η αγαπη(ονομα κ πραγμα αυτη η γυναικα ρε πουστη μου)η αγαπη βαρδινογιανη ε μας δινει κ κατι :)τι ξεφτιλα ρε πουστη μου οταν βλεπω α υ τ α τα ατομα να μιλανε περι φτωχειας,,,,,,,,ειλικρινα μου θυμιζει την βοηθεια των αμερικανων στο κακομοιρο ιρακ,,,,,,,,,
τωρα βεβαια,αν εγω βγαλω(λεμε) μια εφημεριδα η πανα κανω μια εκπομη στη τβ κ δωσω στειχεια για ολα αυτα,,,εχω δυο επιλογες,,,,,η τα "παιρνω"(ολο κ καποια επιταγη θα δωσουν)η με "παιρνουν"σιγα μην δεν τα παρω,,,,,εσυ δεν θα τα παιρνες;;;;εγω παντως,,,τα χω "παρει"ΕΛΑΦΡΩΣ
.........ψιτ 1,2,3=4.....ΚΑΙ που σαι ααααακομα να δεις τι σου ερχετε μετα το 2010μπειμπι,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου